Aan de tuitjes in het midden te zien lijkt het een olielamp
Het is een 4 pits "snotneus" olielamp. Ze lijken, wanneer ze orgineel zijn, niet veel voor te komen. Dit exemplaar ben ik behalve op de link van SimonV niet tegen gekomen. Wel mindere exemplaren.
De platen zijn, wanneer ze naar boven beneden kunnen verschuiven, gewoon ouderwetse dimschakelaars.
Bij nadere beschouwing zie ik dat er aan uw exemplaar waarschijnlijk veel is geknutseld. In de tuitjes zit schroefdraad en de stang waaraan de bladen zijn bevestigd lijkt niet orgineel (roodkoper tegenover messing?)
Toegevoegd op 22 januari 2022 14:38: tekst
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
+ Lijkt me juist:
http://airerustico.com/producto/lampara-de-aceite-de-bronce

Andere antwoorden (1)

Mogelijk is het een wierookbrander.
2 jaar geleden
IemandAnders
2 jaar geleden
Als ik naar het linkje van @SimonV kijk kan het idd ook een olielamp zijn