wie weet iets van dit schilderij?

Picture for question
2 jaar geleden
1.9K
Antoni
2 jaar geleden
Misschien kan je eens bij het Nederlands Openluchtmuseum informeren welk type boerderij op het schilderij staat. Die verschillen vaak per streek of provincie in het land. Ik ga er dan van uit dat het schilderij in Nederland is gemaakt. Dan weet je in ieder geval in welke provincie het schilderij is gemaakt.

Antwoorden (1)

Er zijn nog vele soort gelijken te vinden op het internet die verkocht worden voor €25/€35. Dit zijn dus niet de exact zelfde schilderijen en variëren in makers en in stijl. Ik heb een min of meer overeenkomend exemplaar gevonden die momenteel nog op Marktplaats staat, deze stamt uit omstreeks 1950. Dit zegt verder wellicht uitkomend weinig over uw eigen schilderij, dit is juist een begin om u in de juiste weg te verkeren. Dankuzeer.