Mag je een foto van internet op een 'zelfontworpen telefoonhoesje' zetten?

Ja, ik wil graag een hoesje van twenty øne pilots alleen niemand verkoopt zo een hoesje. In ieder geval ik kon er geen vinden. Dus ik vroeg me af of je gewoon een foto van twenty one pilots zoals dat logo van internet mag halen. En deze bijv. bij HEMA op een telefoonhoesje mag zetten. Of dat daar dan iets van auteursrechten ofzo iets op zit.
De afbeelding die ik er bijv. op wil zetten heb ik toegevoegd!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Heb ik laatst gewoon gedaan bij Hema. Wou prima. Is alleen voor eigen gebruik

Antwoorden (1)

Dit mag zolang het voor eigen gebruik is en het privé houdt.
Anders wordt het wanneer je een foto gebruikt voor uitnodigen voor een verjaardag. De foto verkoopt of weg geeft aan anderen.

Dus ja, je mag hem op je eigen hoesje zetten maar je mag deze daarna niet verkopen of weggeven.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Super dan ga ik dat gewoon doen!