Waarom zitten sommige prismacolor potloden in een houten doos en andere niet?

Ik ben op zoek naar prismacolor potloden, maaarr... Ik zie dat de potloden van prismacolor premier soms in mooie houten dozen komen en soms in een soort blikken doos, terwijl het evenveel potloden zijn van dezelfde soort. OOK viel mij op dat ik nergens op ebay of ergens anders prismacolor potlodem in een houten doos kon kopen? Worden deze niet meer gemaakt? Hoop dat u mij kunt helpen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Omdat het houten doosje de bewaarverpakking is.
De kartonnen doosjes zijn navulverpakkingen.
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
De vraagsteller heeft het over houten dozen en een _blikken_ doos, niet over _ kartonnen_ doosjes. Hoe verklaar je het verschil tussen de _houten_ en de _ blikken_ verpakkingen, niet de _ kartonnen_?