Wie heeft dit gemaakt?

Komt uit Friesland maar kan niet vinden wie de maker van dit wel moois is.de handtekening.
BVD voor de moeite!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoop dat de foto's erbij komen
Cryofiel
8 jaar geleden
Er lijkt Zwerver te staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank maar dat dacht ik ook al wie is die beste man .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor alle reacties!! Super!!

Het beste antwoord

Dat werd vervaardigd door Jan Zwerver, geboren te Harlingen op 24 augustus 1907. Hij woonde en werkte daar, vervolgens in Heerenveen tot 1932, Huizum (nu gemeente Leeuwarden; verbonden aan een reclamebureau); en vanaf 1939 in Utrecht, alwaar hij gestorven is op 24 oktober 1973.
Een autodidact die schilderde, aquarelleerde, pentekeningen en reclame-ontwerpen maakte.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartelijk dank voor de info !!!