Wie weet hoe dit schilderij heet van herman brood en de waarde?

Ik heb deze schilderij ooit een keer van mijn moeder gekregen die hem weer een keer via via heeft gehad toen herman nog leefde maar ik heb nooit deze schilderij kunnen vinden hoe deze heet? en de waarde?
Hij hangt al jaren in mijn slaapkamer hij is best wel groot

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Het enige juiste antwoord is: Niet te zeggen van een plaatje!

Het lijkt op een Herman Brood. En zijn naam staat er ook onder!
Maar is het echt? Is het echte verf?
Of is het papier?

Want het kan heel goed nep zijn.
Het kan ook gewoon een poster zijn.
Dan is ie hooguit een tientje waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is zeker weten een product van Herman Brood. De titel is "Metro". Als het een glicee op linnen betreft, en de afmeting is 90 x 120 centimeter, dan is het € 650.- waard.
Amadea