Waar op het internet vind ik opberg cq vervoerstassen voor schilderijen ?

Er bestaan draagtassen voor schilderijen maar op via Google krijg ik allemaal hints net dingen die ik niet zoek. Zoals bijvoorbeeld canvastassen met een afbeelding van een beroemd schilderij erop. Ik zoek dus van die tassen ongeveer zoals die op de foto die je via het internet kunt bestellen. Want ik kom voorlopig even niet in de stad waar ze die misschien wel verkopen bij een van de kunstenaarsbenodigdhedenwinkels die daar zitten.
Tassen waarin je schilderijen netjes op kunt bergen en vervoeren.
Die foto komt trouwens van een kunstuitleenwebsite , ik zal die vandaag of morgen even een email sturen .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Ze worden vaak (tweedehands aangeboden op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na de ontdekking dat zulke tassen Portfolio's genoemd worden is het niet zo moeilijk meer om ze op internet te vinden. Bijvoorbeeld hier: http://www.kunstbenodigdheden.nl/index.php?main_page=index&cPath=600_601
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja de naam portfolio ken ik maar dat is vaak meer voor plat werk in op te bergen. En ik denk dus dat de dingen die ik zoek anders heten want als je portfolio's op Google intikt dan krijg je allemaal websites van mensen of bedrijven die hun werk laten zien.