Zijn er op dit moment fotografie wedstrijden aan de gang waar men een Nokia 808 PureView als prijs kan winnen?

Uiteraard één waarbij iedereen gratis mee kan doen op internet bijvoorbeeld.

Ik zag laatst namelijk één op Marktplaats staan waarbij de verkoper deze had gewonnen met een wedstrijd.

Ik zou het toestel graag willen hebben maar ik kan het me niet veroorloven om één van eigen geld te kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, die Nokia zie ik er niet bij staan.
Er zijn wel camera's te winnen bij fotowedstrijden.

Hier vind je de lopende fotowedstrijden op een rijtje:

http://www.fotowedstrijd.info/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nog eens een handige site! Bij nader inzien heb ik misschien ook wel belang bij een duurdere spiegelreflexcamera ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wens je veel succes!