'' retoucher '' vernis kan ik dat gebruiken als gewoon vernis?

Hallo, ik heb tussen de schilders spullen van men opa een vloeibaar potje gevonden met erop ' retoucher vernis '. Ik heb nu eenmaal geen vernis meer en het moet morgen af zijn . Is het mogelijk dat ik dat potje kan gebruiken als gewoon vernis op mijn schilderij ( het is met acryl verf geschilderd)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat kan je niet gebruiken als gewone vernis,
maar ik denk wel waar jij het voor wil gebruiken.
Retouching Varnish: een glasheldere retoucheervernis die opdroogt
tot een glanzende, niet-vergelende laag.
Voor het tijdelijk beschermen van onlangs voltooide olieverfschilderijen.