Heeft Burger's Zoo in Arnhem ijsberen?

Morgen ga ik naar Burger's Zoo. Vereiste is wel dat er ijsberen zijn. Weet iemand of die er zijn? Ik wilde vandaag de dierentuin bellen maar ben het vergeten, daarom hoop ik hier op iemand die bekend is met die dierentuin...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Nee, ik kan me niet voorstellen er al eens een ijsbeer te hebben gezien. Maar het is met recht een prachtige dierentuin, maar zonder ijsberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij hebben ze inderdaad geen ijsberen. Echter zijn er wel prachtige dingen: de ocean bijvoorbeeld, een schitterend aquarium waar je door tunnels loopt en je waant in het zeeleven. Ook is er een dessert: een woestijn met rotspartijen en prachtige grotten.
De dierentuin is echt de moeite waard, zelfs zonder ijsberen.
Ijsberen hebben ze wel bij Ouwehands dierenpark in Rhenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rhenen, daar is werkelijk niks aan :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan hij zelf ook wel op de site zien tog?
Ga het maar eens bezoeken jongen man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo is er neits aan Rhenen? Ik vond Burgers minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn van de zomer in Rhenen geweest, het was er saai, het 'leeft' daar niet, veel dieren waren er niet, wij vonden het er niks aan.
Als jij Burgers Zoo niks aan vindt, ben je er volgens mij nog nooit geweest, daar heb je aan een dag nog niet genoeg, om rond te kijken.
Je hebt daar de bush, een overdekt regenwoud, de Dessert met een rots woestijn, de mangrove, de ocean met zijn lagune en koraalzee,de safari, en dan nog de dierentuin zelf.
De pas geopende rumba met dieren uit het tropische regenwoud en niet te vergeten een grote speeltuin voor de kinderen.
Als jij hier niks aan vindt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en ook in Ouwehand, ik vond Burgers maar saai, en veel van hetzelfde, enorme kooien met vogels en weinig onderweg voor de kinderen, behalve 1 grote speeltuin. Ik vind dat je bij Ouwehand meer tussen de dieren doorloopt en het berenbos helmaal geweldig. Ravotapia is ook prachtig, zeker als het iets minder weer is. Maar ieder het zijne.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het weer met Loes eens. Burgers Zoo is een prachtige dierentuin. Met de kinderen deze zomer nog naar Rhenen geweest en inderdaad de Ravotapia viel erg in de smaak. Maar daar ga je niet voor naar een dierentuin, dan hadden we beter naar de plaatselijke speeltuin kunnen gaan ;-) Burgers is heel mooi en ook ideaal wanneer je slecht weer treft op je dagje dierentuin.
Ik denk het niet. Als ik de site van Burger's Zoo bekijk zie ik sowieso niks over ijs-dieren.
Maar ik ben er nog nooit geweest dus uit eerste hand weet ik het helaas niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn er wel Ijsberen in Burgers Zoo, ik ga eigenlijk altijd alleen naar Burgers Zoo te arnhem, omdat dat een mooi park is en in de buurt en ik heb 100% zeker weten wel eens ijsberen gezien.. dus neem aan van wel, alleen kan je er niets van vinden op internet.. ben dus heel benieuwd voor je morgen en laat maar weten..

Maar lees wel dat er veel dieren binnengehouden worden aangezien de kou, -10 a -15 graden voorspeld ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben er al eerder geweest en geen enen ijsbeer gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zijn er geen ijsberen, maar vandaag zijn alle beren misschien wel wit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha dat zit er dik in ;) +je voor de glimlach