Heeft Burger's Zoo in Arnhem ijsberen?

Morgen ga ik naar Burger's Zoo. Vereiste is wel dat er ijsberen zijn. Weet iemand of die er zijn? Ik wilde vandaag de dierentuin bellen maar ben het vergeten, daarom hoop ik hier op iemand die bekend is met die dierentuin...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, ik kan me niet voorstellen er al eens een ijsbeer te hebben gezien. Maar het is met recht een prachtige dierentuin, maar zonder ijsberen.

Volgens mij hebben ze inderdaad geen ijsberen. Echter zijn er wel prachtige dingen: de ocean bijvoorbeeld, een schitterend aquarium waar je door tunnels loopt en je waant in het zeeleven. Ook is er een dessert: een woestijn met rotspartijen en prachtige grotten. De dierentuin is echt de moeite waard, zelfs zonder ijsberen. Ijsberen hebben ze wel bij Ouwehands dierenpark in Rhenen.

Ik denk het niet. Als ik de site van Burger's Zoo bekijk zie ik sowieso niks over ijs-dieren. Maar ik ben er nog nooit geweest dus uit eerste hand weet ik het helaas niet.

Volgens mij zijn er wel Ijsberen in Burgers Zoo, ik ga eigenlijk altijd alleen naar Burgers Zoo te arnhem, omdat dat een mooi park is en in de buurt en ik heb 100% zeker weten wel eens ijsberen gezien.. dus neem aan van wel, alleen kan je er niets van vinden op internet.. ben dus heel benieuwd voor je morgen en laat maar weten.. Maar lees wel dat er veel dieren binnengehouden worden aangezien de kou, -10 a -15 graden voorspeld ...

Nee, ik ben er al eerder geweest en geen enen ijsbeer gezien.

misschien zijn er geen ijsberen, maar vandaag zijn alle beren misschien wel wit...