wat is een kettingfoto?

ik hoorde laatst iemand zeggen: "we maken met de fotoclub een kettingfoto. ik ben nu aan de beurt"

Nu vraag ik me steeds af, wat is een kettingfoto?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Een kettingfoto is een reeks fotos die verschillende mensen nemen.

Je kiest een onderwerp bijvoorbeeld natuur.

Deelnemer 1 maakt een foto van een vlinder
Deelnemer 2 maakt een foto van een bloem waar deze vlinder graag zit
Deelnemer 3 naamt een foto van een planten etend zoogdier dat graag deze bloemen eet
Deelnemer 4 neemt een foto van een boer die deze zoogdieren houdt.

Het gaat er dus om dat de volgende foto steeds iets te maken heeft met de vorige foto en het moet in 1 keer duidelijk zijn wat die link is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk, nu snap ik het! dank je wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan :) Het is erg leuk om zelf te doen!

Andere antwoorden (1)

In tegenstelling tot een fotoketting (ketting met een foto eraan) kan een kettingfoto ook verwijzen naar een foto van een ketting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Doet me denken aan: "Hij overleed aan roestafzetting, na het roken van een ketting".... (Oh nee, geen min van mij).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, het grafschrift van een roker... Van mij een plus want ik vind het wel een aardig antwoord van rena
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je katoen :)