Wie weet meer over deze fraaie Mont Blanc pen (ballpen)?

Ik kreeg van een zakenrelatie een zeer fraaie pen van het merk Mont Blanc. Mijn relatie kennende heeft hij een beslist geen goedkoop ding gegeven. Omdat ik graag wil weten HOE zuinig ik op het geschenk moet zijn, wil ik vragen wie mij kan helpen aan wat achtergrondgegevens. Tot nu toe is het me via googlen nog niet gelukt achter een en ander te komen.

De pen bevat de volgende aanwijzingen:

Meisterstück
Pix (c)
Ag 925

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe zuinig?? gewoon zuinig!
Wil je niet gewoon weten wat dat ding gekost heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard, dat ook. Mar niet alleen. Ik weet dat veel Mont Blanc pennen 'een verhaal' hebben. En ook dat 'verhaal' kan ik niet vinden als ik google. En JA.. inderdaad 'zuinig'! Mijn collega die deze pen OOK kreeg heeft hem aan zijn 5-jarige dochter gegeven. Misschien kan ik hem - als ik meer over de pen te weten kom langs deze weg - hem er OOK van overtuigen er 'zuinig' op te zijn?! Vind je dat zo gek?

Het beste antwoord

Daar moet je heel erg zuinig op zijn. Het is een Montblanc Meisterstuck Solitaire Doue 925 Silver Rolerball 1631, met een 925 sterling zilver bovendeel. Op Ebay verwisselen ze van eigenaar voor rond de 500 dollar. Zonde om te verliezen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil ook wel zo'n "zakenrelatie" haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben blij met deze aanwijzing. Kan ik mee verder zoeken. Dank.