Hoe heet dat stuk cabaret over padvinders?

Ik kan er niet op komen. Het was een komisch verhaal van een cabaretier met een opmerking over wespen: we leerden hoe we de WE van de SP moesten scheiden.

12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Er is een stuk van Frans Halsema en Gerard Cox, waarin ze als padvinders optreden, maar of je dat bedoelt?

www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=92011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet een echt cabaret geweest.

Dit komt volgens mij uit één van de shows van André van Duijn.

André noemde het diertje hardnekkig een weps en Han Otjes trachtte hem telkens te verbeteren.