Lonely = dit betekent alleen in het Engels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat rijmt op lonely.

Toegevoegd na 1 minuut:
En niet 100% maar qua klank goed passend: macaroni.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ook de volgende namen zou je kunnen gebruiken:
Sony, Berlusconi, Joni, Tony.

En verder: pepperoni.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar die woorden eindigen allemaal op oni .... Dat rijmt niet op lonely
Amadea
12 jaar geleden
Zeg maar eens hardop: de klank komt echt grotendeels overeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lonely - ma ca ro ni
Peppe ro ni Nou klinkt echt niet hetzelfde hoor. Ly klinkt niet als ni !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ze wel goed bedacht haha
Amadea
12 jaar geleden
Hoezo, Pepe, denk jij dat je Ly als LAI moet uitspreken? Fonetisch rijmen LOONLIE en MAKKAROONIE wel degelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spreekt bij lonely de L uit hoor !
Dan zeg je dus loonlie !!
dat klinkt toch echt anders dan
Macaroni ( mekkeroNi) hoor ! Fonetisch of niet
Je schrijft het anders en het klinkt anders.
Holy lijkt er aardig op. Dat betekent heilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een oud engels medisch woordenboek vond ik :
pronely (gevoelig)

Toegevoegd na 8 minuten:
Op een site voor geofysica staat nog genoemd : stoneley en dan als bijvoeglijk naamwoord voor waves (golven) stoneley waves. Er bestaat ook een Stoneleigh Park en een plaatsnaam die Stonely genoemd wordt in het woordenboek van engelse plaatsnamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Homely...niet precies, maar als je het in een lied verwerkt past het wel.
Eigenlijk ook deze woorden:
Bony, phony, pony, Bruce Lee...
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
on me, upon me, see, we
of typ gewoon eens in google in: Engels rijmwoordenboek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stoney beaudry, blowy, bocce, bodey, bodi, bodie, boehmke, boesky, bogey, boldly, boley, boney, boni, bony, bossi, bo tree, bovey, bowie, bowlby, bowley, brodie, brody, brophy, chloe, ciotti, cloey, closely, coady, coakley, coatney, cobey, coby, cocchi, cody, coey, cokie, colby, coldly, colee, coley, coli, colli, coltie, coney, cosey, cosi, cosy, cottee, coty, cozy, cozzi, croce, croley, croney, crony, doby, dodi, dokely, dokey, dolby, doley, dolfi, dolney, dopey, doshi, doty, doughy, dromey, droney, foamy, fogy, foley, folksy, foti, ghostly, gnocchi, goalie, goatee, goatley, gobi, gobie, goetzke, gokey, goldey, goldie, goldsby, goldy, goley, golgi, gopi, grossi, grossly, grozny, hoadley, hoagie, hoagy, hoesly, hoey, hofi, hokey, holm tree, holsey, holtry, holy, homely, homesley, homey, hopi, hosey, hosie, hosni, hovey, hovy, jodi, jodie, jody, joey, joki, jolie, joly, joni, josey, joshi, josie, jovi, jowley, koby, koci, koeki, kofi, kogi, kohli, koji, koki, kolski, kolsky, komi, kosy, loamy, locey, loci, locy, loepfe, loewi, loewy, logie, lokey, lonetree, loney, longhi, lowey, lowly, lowney, lowy, moakley, moami, mobley, moby, modi, mody, moldy, moly, mony, moseley, mosely, mosey, mosley, mostly, moti, moudry, mouldy, moultrie, mowdy, noami, nollie, nomi, nosy, novey, novi, novy, oakey, oakley, oak tree, oaky, oatley, obie, oddi, oji, okey, oki, okie, oldie, oley, ollie, olney, olvey, oney, opie, otey, phoney, phony, pokey, poky, poley, poli, polje, polsby, polsky, pony, posey, poultry, prodi, prody, rhody, rhoney, roadie, roady, robey, robie, roby, rocchi, rodi, rody, roehi, roley, rollie, rolly, romey, roney, roni, rosey, rosie, rosy, roti, rowley, rowlie, rowly, rowney, rowntree, rowny, rowsey, schoepke, scholey, scobey, scoby, shoji, shoney, showy, skokie, slowey, slowly, smoke tree, smokey, smoky, smoley, snow pea, snowy, soady, soap tree, soapy, sobey, socci, sochi, solesbee, soley, soli, solie, solti, soni, sony, sophie, sophy, soshi, sotti, soucie, soucy, sovey, stokely, stolfi, stoney, stony, strojny, throaty, tobey, tobie, toby, tocci, tolly, tomey, toney, toni, tonie, tony, tosi, toti, tovey, towey, towsley, trophy, tuomi, volney, volpi, wholly, wolpe, wolsey, wolski, wolsky, yogi, yoshi, yossi, zody, zoe, zoete, zoghby, zopfi