Heeft het maandblad Quest erg te lijden onder het bestaan van Goeievraag.nl?

Quest bestond namelijk eerder en was altijd een erg populair blad. Hoe zit dat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de overeenkomst dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg wel eens de indruk dat bepaalde vragen gesteld worden om de bedrijfsnaam hoog op de google hitlijst te krijgen .

Het beste antwoord

Ik denk dat alle bladen lijden; het adverteerdersaantal loopt namelijk sterk achteruit. Daarnaast kan GV niet wat Quest doet; namelijk grote wetenschappelijke artikelen publiceren.. GV is: u vraagt, wij draaien. Quest doet: wij hebben een aanbod wat wij denken dat je het interessant vind, en je kunt het lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal meevallen. Ik zie namelijk geregeld een antwoord verschijnen waar bij staat dat de bron Quest is. Dus er zijn nog lezers en zij gebruiken informatie eruit om vragen op GV te beantwoorden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. En ik zie tot nu toe nooit in de Quest: 'bron: GoeieVraag' ;-)
+