welke kleur combineren met paars ?

Ik krijg een nieuwe kamer, en moet dringend een beslissing maken met welke kleur ik het moet verven!
HELP !

op de eerste foto zie je een schets van mijn kamer,
de gele muren wil ik in een aparte kleur doen dan de rest van mijn kamer.

De 2e foto zie je de paars die ik zo mooi vindt :)

Toegevoegd na 2 minuten:
PS :
op de 1e foto zie je naast het bruine balkje muur staan,
muur moet trap zijn ! :)

Toegevoegd na 4 minuten:
& uuuh.. het moet een rustgevende gevoel geven ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.4K

Het beste antwoord

Bij paars past rose, lila, licht blauw, blauw, violet, oud roze, zilver en zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zwart is mooi bij paars! :) Of zilverkleurig!

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan ook lichtpaars/lila combineren met de donkerpaarse kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt paars goed met geel combineren vind ik zelf en je hebt dan ook een lichtere kleur in je kamer want anders wordt het allemaal zo donker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging ook geel zeggen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn ook de kleuren van de wereld winkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wist ik niet wiccalife.
Je moet nooit donkere kleuren mengen!
Een lichte en donkere kleur passen goed
Licht geel of room wit staat waarschijnlijk heel mooi bij jouw muur

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turquoise. Heb net een t-shirt gekocht van dit paars gecombineerd met turquoise; supermooi.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WOOOW zo'n mooie kleur !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, maar ik denk niet dat je dan voor het rustgevende effect gaat waar de vraagsteller naar opzoek is ;)
Over smaak valt niet te twisten. We kunnen suggesties doen maar uiteindelijk bepaal jij wat mooi is. Je kamer is een persoonlijke plek en moet vooral prettig zijn voor jou. Ik vind zelf paars heel mooi met een lichtere kleur paars of rood. Je kan ook kiezen om de rest wit te laten dan spettert de paarse kleur je te gemoet en dan doet het je ook meer. Kies voor accesoires om de witte muren kleur te geven. Bijvoorbeeld een spiegel met een paarse lijst.

Heel veel plezier met het maken van je persoonlijke kamer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat past heeeel mooi bij licht grijs en licht groen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ton zur ton( toon op toon dus lichtere en donkerdere tinten paars van de zelfde kleur, kun je bewerkstelligen door wat wit of zwart er aan toe te voegen) of een bijpassende kleur roze, zwart, bordeaux
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
ton sur ton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja haha dank je... Wat in de ton zit "verzurt" niet ;-)
Ligt helemaal aan de style die je wilt creeren. Als je voor zwart erbij kiest word het al gauw iets spiritueels of zelf gothic achtig. Ga je voor geel erbij wordt het al gauw iets kinderlijks/vrolijks. Ga je voor gewoon wit is het na mijn mening trend/strak/modern
Ga je voor zilver vind ik het iets orientals hebben.
Ga je voor roze groen of qua word het pipo de clown en mama lou!
Bedenk voorjezelf eerst een thema/look en ga dan googlen op die look. Er zal vast iets tussen zitten met paars.
En weet dat er altijd een laagje verf over kan als het niet mooi is geworden!

suc6

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, geel en paars is de kleur van de wereld winkel, weet niet of dat een leuk thema is hahahah

Toegevoegd na 3 minuten:
Grijs is ook erg mooi bij paars!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb in onze slaapkamer paarse vloerbedekking met een donkergrijs bed en donkergrijze gordijnen wit met donkergrijs behang een witte kast en paarse accessoires ik vind het heel rustgevend