Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het mooiste formaat fotoalbum waarin mijn foto's het beste uitkomen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
828
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onbeantwoordbare vraag? Mooi is geen meetbaar begrip. Daarnaast geef je geen extra info, als welke maat/formaat foto's gebruik je en wat voor onderwerp hebben de foto's

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mooi is een relatief begrip en een kwestie van (goede) smaak. Het hangt er van af wat voor foto's het zijn en wat je er mee wilt.
De foto's van mijn bruiloft zitten in een dik album van 30 x 35 cm. Dus een beetje vierkant, er kan 1 foto van 20 x 30 op een pagina, 2 van 13 x 18 of 4 van 10 x 15 cm.
Voor vakantiefoto's is dat ook geschikt, je kunt er ook allerlei bonnetjes en zo inplakken, gezellig en leuk!
Wil je slecht een globale indruk laten zien dan is een klappertje een goede optie. Zo eentje waar je 100 stuks insteekt. Die heb ik gebuikt om aan vrienden foto's te laten zien van een festival waar we aan meededen, zo van kijk even hoe leuk we het hadden!
Voor zakelijke doeleinden of een portfolio kan het beter wat strakker.

Toegevoegd na 15 minuten:
Nog even over het vierkante formaat: het is leuk om voor afwisseling te zorgen, dan blijft de kijker geboeid. Laat hem verassen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

A4 denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding