weet iemand een leuk rijmpje voor een schoon toilet?

Ik kom op mijn werk regelmatig een ranzig toilet tegen. Ik wil iedereen hier even op atenderen dat dat ook best anders kan. Ik wil echter niet gaan preken en dus wil ik het met een rijmpje doen ofzo. Andere ideeen zijn ook welkom overigens.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat hier om het heren toilet

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet zozeer een rijmpje, maar wel een goed zinnetje vind ik: "Laat het toilet achter zoals u het zelf graag aan wilt treffen." Veel mensen maakt dit er wel van bewust dat het voor de volgende gebruiker wel zo prettig is als hij een schoon toilet aantreft.

Schijt aan een schoon toilet? Nee toch....!

Dames en heren even opgelet, Anderen zitten ook graag op een schoon toilet Dit houdt in...geen druppels op deze bril, En graag doortrekken na het persen van een bruine kikkerdril Om je te belonen voor je zware ingreep Kun je gebruik maken van de heerlijke handzeep En als laatste nog een prachtidee... Spuit bij het verlaten even met deze lekkere toiletspray Dank je

"Al is uw behoefte nog zo klein, bij mij heeft hij het altijd fijn" "Liever 1 plasje in de pot, dan 10 op de vloer" "Kunt u zitten in plaats van staan, dan kunt u beter mikken met die banaan"

Bronnen:
Net verzonnen

Retteketet dit is een schoon toilet! Toegevoegd na 41 minuten: Nou iets beter dan: Retteketet, dit is en blijf een schoon toilet.

Ha, die Erwin89; "Gelieve na poepen of pissen de sporen hiervan te wissen".

Gooi geen as in onze plasbak: wij plassen ook niet in uw asbak. Wees scherp van oog en vast van hand: Plas in de pot, niet op de rand.

Heren: remsporen horen op het asfalt. En met een beetje richtinggevoel moet het lukken om uw plas IN de pot te mikken.

Als je niet richten kan, ga dan toch zitten man!

als je weer naar deze wc wil, zorg dan voor een altijd schone bril ;) Toegevoegd na 2 uur: of deze heren, ga het toch eens leren. houd je wc schoon, dat is toch gewoon?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100