Heeft iemand een leuk plaatje voor mij dat ik kan gutsen? graag iets meisjesachtigs en dikke lijnen zodat het makkelijk is.

we moeten voor school iets gutsen heef iemand dus een leuk meisjesachtig plaatje. met dikke lijnen zodat het makkelijk te gutsen is?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
Wat is gutsen?

Antwoorden (5)

Amadea
13 jaar geleden
Zoek eens op kleurplaten op google, dan kun je allerlei plaatjes kiezen. Met allerlei thema's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zou iets leuks van te maken moeten zijn
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
De plaatjes van Dora echt iets voor meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vlinder is vrij simpel te maken, en is best meisjesachtig.
Wees wel voorzichtig met die grote guts. Je zit er zo doorheen.