Weet iemand een kinderfilm voorstelling of toneel wat morgenmiddag speelt in Amsterdam?

Ik ben morgen jarig en wil met mijn dochtertje van 3 jaar en drie maanden naar een voorstelling, film of toneel, want zij vooral ook leuk vind.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik ongeveer zo oud was als jouw dochtertje nu, heeft mijn vader me voor het eerst meegenomen naar de dierentuin - het is één van mijn eerste jeugdherinneringen, en mijn vader heeft óók een heerlijke dag gehad - heeft opgeschreven wat ik vertelde over al die byzondere dieren, die ik voor het eerst zag, en dat bij de foto's geschreven. Misschien ook een idee, al is het geen film...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik waardeer de suggestie ten zeerste, maar 3 maanden geleden toen ze zelf jarig werd zijn we al naar artis geweest. Ze is nog nooit bij een toneel voorstelling geweest of in een bioscoop zaal. Vandaar. :)

Antwoorden (3)

Klip en de Klaarover in het Gijsbrand theater.

Of je moet naar het Over Het IJ festival.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het Gijsbrand theater niet vinden op Google. Op zich klinkt het wel iets wat die kleine leuk zou vinden. Weet jij waar ik het kan vinden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je hoofd!
je kan naar de nieuwe Ice Age gaan . schijnt wel leuk te zijn zo een 3d film.
http://www.google.nl/movies?hl=nl&near=Amsterdam&sort=1&mid=19ac356c4a0a1bb1&ei=d-VRSs-YJZLe-QbLx-CRAQ&date=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klip en de Klaarover speelt niet in het Gijsbrand theater, maar in De Hudewaar. Leuke voorstelling!