Ja natuurlijk, want feminist zijn, is een statement. Het betekent dat je het niet eens bent met de ongelijke situatie van mannen en vrouwen, en dat je vindt dat verandering hierin broodnodig is! Je vindt dat vrouwen recht hebben op meer van al wat ze tekort komen omdat ze vrouwen zijn: gezondheid, onderwijs, veiligheid, vertegenwoordiging, macht, erkenning…Feministische mannen, zitten die dan ineens no way back in het vrouwenkamp? Welneen! Om als man jezelf feminist te noemen ben je geen mannenhater, je ben wel dapper om ook voor het andere geslacht je stem te geven. Vegetariërs die opkomen voor de rechten van dieren, zijn toch ook niet plots tégen al de menselijke wezens die hen omringen.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
https://www.allesoverseks.be/kunnen-jongens-ook-feminist-zijn
Inekez1
5 jaar geleden
Als je antwoord van voor tot achter een citaat is, is het wel zo netjes om ook de bron van je citaat even te melden. https://www.allesoverseks.be/kunnen-jongens-ook-feminist-zijn