Wat zijn de moeilijkste woorden om het spelletje galgje te spelen?

Ik verlies bijna altijd omdat ik geen moeilijke woorden meer heb,

liefst met x of y als ze maar meoilijk zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan een heel moeilijk woord pakken, dat bijna niemand kent, dat gaat behoorlijk goed. Maar ik ga altijd voor de heel korte woorden. Die zijn veel moeilijker dan heel lange, doordat er veel minder letters raak zijn, en er veel meer mogelijkheden zijn. Ik merk dat als ik een woord neem met 3 letters, mensen 'm bijna nooit goed hebben. En dan het liefst een woord dat veel overlappingen heeft met andere woorden, zodat als men al 2 letters heeft, er nog steeds veel mogelijkheden zijn. Als iemand bijvoorbeeld erachter is dat de laatste twee letters a en l zijn, zijn er nog steeds zoveel mogelijkheden: bal, dal, wal, mal, gal, hal, pal, tal; of met de e en n: ven men zen den gen hen pen ren. Daarnaast is het zo dat mensen vaak bepaalde letters sneller proberen, omdat die gewoon in veel woorden voorkomen, zoals de a, e, n. Als je die vermijdt (maar niet een woord pakt waar weinig er op lijkende woorden voor zijn), heb je nog meer kans. In dit geval bijvoorbeeld pal of wal. Succes verzekerd.

Mijn ervaring is dat woorden van 10 tot 12 letters het moeilijkst te raden zijn. Bekende 'moeilijke' woorden zijn sigareas en koeieuier. Toegevoegd na 1 minuut: fileyoga?

De truc is vaak een niet al te moeilijk woord met weinig letters te vinden. Met veel letters zijn vaak alle gokken goed. Voorbeelden: Oase Taxi erudiet huig

Bijzettafel Xylofoon principeakkoord

Xylofoon,polygaam,gynacoloog,

Als ze eenmaal doorhebben dat jij een rijtje x-y woorden tot je beschikking hebt, is het voor de tegenstanders niet moeilijk meer, Volgens mij zijn woorden met veel verschillende letters moeilijker,

erwtje. Kort en moeilijk.

Yoghurt.

zeeën, eendekker, eendelijk, quatsch

hottentottententententoonstelling

De woorden waar we hier op het werk het meeste succes mee gehad hebben waren: sphynx przwalskipaard (voor bijdehandjes die vermelden dat het tegenwoordig geschreven wordt als sfinx, een sphynx is een soort kat).

galgje het is heel flauw maar er zit tweemaal een klinker in en als ze alle klinkers hebben geprobeerd ziet het er zo uit: _ a _ _ _ e probeer maar eens, hij is haast niet te raden!

Bronnen:
Eigen ervaring

Vooral niet te lange woorden nemen; eerder korte, met weinig klinkers en meerdere dezelfde letters: hecht, krenk, tocht enz.

Ik begin bijna altijd met ''Minderwaardigheidscomplex'' Galgje is een ouwe vertrouwe doordat hij maar 2 klinkers heeft. Atoomsplitsreactor neurofysiologie Quebec ontelbaarheidsovereenkomst het kan geen kwaad willekeurige woorden te combineren daarmee krijg je de leukste combinaties en heb je oneindig veel mogelijkheden(& plezier natuurlijk!)

Waxine of waxinelichtje(maar ik ben bang dat je deze woorden niet kunt gebruiken want nu weet iedereen deze(*_*)

Woorden met de minste letters zijn het moeilijkst. Zo iets als mug ofzo.

laxeermiddeltje gordijnroede schilderijlijsten stoelpootdopjes wandcontactdoos

Wat ook ene moeilijk woord is is QUIZ er zitten moeilijke letters in die moeilijk te raden zijn. en als je iemand er in wil laten stinken moet je AA doen(drankje) veel succes en ik hoopdat je eens wint;)

Scheikundige namen van stoffen zoals: - hydroxybenzeencarbonzuur - hydroxide - fenylmethaanmine Nog een paar leuke uit BINAS: - xanthofylen - butylhydroxytulueen - axeroftol - xylol

Dynamisch of Psychiater

''angstschreeuw" doet het vaak goed

Een galgje woord word pas moeilijker zodra het woord bestaat uit weinig letters, weinig verschillende letters en minder veelgebruikte letter. Een aantal voorbeelden van 'moeilijke'woorden: taxi, etui, fauna, oase,quasi, quiz, uier, dodo, curry, ei, winnaar, qua, Lynx, party, sfinx, bulhalte, psyche, picknick, hyena, cyloon, gymzaal en sambal.

Bronnen:
http://hobby-en-overige.infonu.nl/spellen/...

Cabine Coupe Cockpit Succes!

Hypertrofischecardiomyopathie of een endoplasmatischriticulummetribosomen. zeeeendenei maar probeer ook eens woorden als shag die combinatie is lastig want dat veerwacht je niet snel/

als je een lang woord wilt: hippopotomonstrosesquippedaliofobie. je moet hierbij bijna alle letters hebben om te kunnen lezen wat het is. wel zitten hier veel klinker is. anders kun je ook nog herfst pakken. in herfst zit alleen een e. dus is het moeilijker te raden.

wax, kort en moeilijk. De w en de x worden bijna nooit geraden en als je alleen de a in het midden hebt kun je alle kanten nog op. Toegevoegd na 34 minuten: of: angstschreeuw 8 klinkers naast elkaar. Als je alle klinkers hebt gehad: a _ _ _ _ _ _ _ _ e e u _ is ietwat heel erg lastig

Korte woorden met letters die zo weinig mogelijk voorkomen. Hoe langer het woord, hoe makkelijker. Ik win 100 van de 100 keer met het woord 'Clown'. Tot op heden dan natuurlijk...nu heb ik mijn geheim verklapt.

hottentottententententoonstelling

zo kort mogelijke woorden met letters die geen tweemaal voorkomen en ook nog eens weinig gebruikt worden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100