Waar kan ik het best Fins leren online en gratis?

Er bestaan veel sites voor talen te leren, maar ik weet niet welke goede zijn. Is het überhaupt mogelijk om een taal te leren via een gratis site? Het maakt voor mij totaal niet uit of het Engels of Nederlands is. (Hoewel ik Engels verkies)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
2.6K
Antoni
7 jaar geleden
Je zou eens kunnen beginnen met het lezen en proberen te begrijpen van Finse Wikipedia-pagina's zoals https://fi.wikipedia.org/wiki/Alankomaat over Nederland.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geprobeerd, maar ik versta er niets van. Fins is dan ook geen Indo Europese taal.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Fins leer je niet zo yksi kaksi kolme...!

Antwoorden (1)

Ik heb twee sites gevonden. Zie bronnen.

Zelf leer ik momenteel Zweeds via Duolingo, een app (ook gratis). Ik weet niet of er ook Fins beschikbaar is.