Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik (online) Esperanto spreken?

Ik leer sinds kort Esperanto en dat is een makkelijke taal. Ik versta er al heel veel van, maar ik zou er graag iets mee doen. Kan ik ergens online (geen Twitter, Facebook etc.) Esperanto spreken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

(Uit de bron)
-Als ik tijd over heb ga ik naar de Esperanto chatbox van lernu om met andere lernu gebruikers te chatten in het Esperanto. Ook heb ik Skype geïnstalleerd en daarmee kan ik via internet gratis naar andere Esperantisten bellen en zo mee praten. Ik heb hiervoor een koptelefoon en een microfoontje gekocht voor mijn PC. Daarnaast ben ik lid van de Esperanto-hyves en het eigen Esperanto wereldwijde netwerk, verder zoek ik via ipernity en facebook (meer dan 20.000 leden op de facebook groep) regelmatig of ik vrienden die ik van Esperanto congressen ken, kan toevoegen. Via internet onderhoud ik zo op verschillende manieren contact met mijn internationale Esperanto vriendennetwerk.

In de bron staan nog vele andere tips. Doe je best.:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding