Wat is de Nederlandse zin waarin het vaakst hetzelfde woord achter elkaar wordt gebruikt?

Dit mogen synoniemen zijn dus bv.

In het water zwom een school, school kinderen keken hiernaar, van links naar rechts.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat Koos Koos koos,koos Koos Kees.

Toen mijn moeder's moeder aan de was was, zag zij twee vliegen vliegen met een bij d'r bij.

Variatie op de zin van mijn voorganger: Toen mijn moeders moeder aan de was was, was de was ook aan de was.

Frans zei tegen Frans in het Frans: Frans in het Frans is Frans, nee zei Frans tegen frans in het Frans, Frans in het Frans is François.

Als vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegensvlug. To en tom aten tomaten, tom at en to vrat

als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug!!! Toegevoegd na 6 minuten: als nec nac nekt nekt nac nec

Wat was was eer was was was?

Het is de vraag wie het gedaan heeft, heeft hij het soms gedaan.

Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna. Toegevoegd na 26 minuten: Niet helemaal hetzelfde woord achter elkaar, maar wel een leuke. Oorspronkelijk een raadsel: jan in plaats van piet die had had had had gehad had gehad had een hogere waardering gekregen De bedoeling van dit raadel: zet hoofdletters en voeg leestekens toe, zodanig dat dit correct Nederlands wordt. Antwoord in reactie (zodat je kunt puzzelen als je wilt puzzelen).

als twee echtparen echt paren hebben vier echtgenoten echt genoten

Als vliegende vliegen achter vliegende vliegen vliegen, vliegen vliegende vliegen vliegensvlug Ik vermoed dat hij vermoed dat ik vermoed dat hij nog ver moet Toegevoegd na 16 minuten: Toen ik aan de was was, kwam er een bij bij, die vloog onder de deur deur

De vent in deventer vente met deventer koek.

heb je je was wel gedaan? heb je je kamer opgeruimt? zal je je boeken niet vergeten? enz het is dus heel vaak je je achter elkaar maar dan moet het wel een vraagzin zijn. wat was was voordat was was was. als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegens vlug. Als onder bergen bergen, bergen bergen, bergen bergen bergen. Bergen bergen bergen, bergen bergen nog veel makkelijker. Ik geloof dat dat dat dat daar staat die moet zijn De tekkel tekkelde de tekkel, maar de getekkelde tekkel tekkelde de tekkelende tekkel terug. Zeg nooit nooit, je weet maar nooit Als in Graven graven gravengraven graven, graven graven gravengraven. Vissers die vissen naar vissen en vissers die vissen die vangen vaak bot. De vissen waar de vissende vissers naar vissen, vinden vissers die vissen vervelend en rot! Mijn zeven zeven zeven keer beter Ik zag haar haar haar kammen. zijn dit er genoeg ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100