Waarom wordt overal op internet het woord "rollator" rood onderstreept als zijnde fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1K
Amadea
10 jaar geleden
Ik zie het nergens rood onderstreept staan. Heb je jouw internettoegang op de verkeerde taal staan, Moolkeesje?
niko
10 jaar geleden
"rollator".,Geen rode streep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij wordt het woord "rollator" ook niet rood onderstreept.
Amadea
10 jaar geleden
Waarom geef je dan in jouw antwoord een verzonnen verklaring waarom het wél zo zou zijn, LGA?

Het beste antwoord

Het is een nieuw en geheel verzonnen woord dat nog niet is opgenomen in de normale woordenlijsten. Dat zal vast wel gaan gebeuren. Tenslotte is een geheel verzonnen woord als "denkraam" ( strips van Heer Bommel) ook al in de woordenboeken opgenomen en in woordenlijsten.