Ik ben 25. Val ik dan in deze categorie: "tussen de 21 en 25"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (3)

Neen, want je bent immers al 25; dat "tussenstation" heb je reeds gepasseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, want je bent niet 22, 23 of 24 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan de categorie erboven. Vaak staat die er wel bij: bijv 26-30 en dan weet je dat je wel bij de groep 21-25 hoort maar strikt genomen val je er niet tussen omdat je nu eenmaal niet 22, 23 of 24 bent. Helaas vinden de mensen die zo'n categorie verzinnen dit nogal moeilijk en bedoelen ze soms juist wel iedereen boven de 20 en onder de 26. Goed kijken dus of er nog andere categorieën zijn en hoe die lopen, dan weet je het zeker. Als er geen andere categorie is dan is het antwoord dus nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik acht geen enkele reden rechtvaardig om dit antwoord te minnen.
++
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een idiote categorisering: Tussen de 21 en de 25, daar hoort 25 dan niet bij en dan is strikt genomen de volgende categorie: tussen de 24 en de 32, daarna tussen de 31 en de 35, geweldig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh nee, dr komen dan twee categorieën tussen om weer 31 - 35 te krijgen.
21 - 25
24 - 29
28 - 32
31 - 35