wat is een goed leerboek voor japans?

ik leer nu sinds een tijdje japans maar ik zou dit toch liever met een leerboek doen.
belangrijk is het dat ik dit boek via bruna of een gewone boekhandel kan bestellen, niet via internet (dat is een soort van taboe bij ons thuis)

het is geen punt als het boek in het engels is, dat is bijna mijn tweede taal.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
良い日本の教科書は何ですか
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je hiermee?
ik zoek een textbook in het engels of nederlands die je Japans leert, niet een volledig Japans textboek.

Het beste antwoord

Mijn vriend studeert Japans en heeft zelf het boek Japans voor Dummies op reis gekocht. Dat gebruikt hij naast zijn studieboeken. Het heeft het op de site van Bruna besteld, dus ik denk dat je het ook wel in een Bruna boekwinkel kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk niet dat er in nederland een winkel is waar dit soort boeken kan kopen , ik heb op internet gezocht voor je maar ik kan niets vinden wat er op lijkt, jij zal toch via een internetwinkel moeten gaan zoeken naar een geschikt boek voor studie, wat een goede internet boek verkoper is amazon.com en ik denkt dat hun wel japanse text boeken verkoopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze hoeven het ook niet persee op voorraad te hebben, als ik het maar kan bestellen.
mijn nederlands en wiskunde boeken heb ik bijvoorbeeld ook op deze manier bij de bruna gehaald terwijl die daar ook normaal niet liggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als jij er achter kan komen wat het isbn nummer is dat kan elke boekhandel het boek voor jou bestellen.