Wat wordt bedoeld met: life your life like it is never ending?

hoe kun je hier het beste een omschrijving bij geven?

Toegevoegd na 8 minuten:
live*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
live....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik zie het haha. excuses

Het beste antwoord

Dat moet zijn: Live your life like it is never ending. Leef je leven alsof er nooit een einde aan zal komen. Geen rekening houden met je sterfelijkheid maar gewoon doen wat je wilt en daarvan genieten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik zie nu die domme fout haha. thanks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank!:)

Andere antwoorden (2)

eigenlijk is het "live your life like it is never ending". Dit betekend naar de toekomst durven kijken. Niet naar het leven kijken dat je dood gaat. Dit kan dromen in de weg staan.
bv. Opa Bertus begint op zijn 60 jaar geen café meer omdat hij al 60 is. Hij denkt dat hij snel zal sterven dus begint hij hier niet meer aan.

Dit is toch hoe ik het opvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leef voor de dag!