Onder welke benaming zijn hangende postbakken te koop/ te vinden?

De liggende postbakjes zijn overal onder diverse namen wel te vinden. Ik weet dat er ook hangende exemplaren bestaan (zie foto) Echter kan ik nergens een koop link vinden.

Picture for question
12 jaar geleden
in: Taal
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens bij Viking Direct gekeken? Zij hebben het vast wel.

Antwoorden (1)

Dat zijn postsorteerbakken.
Je hebt ze in kunststof en in staal, en zijn (vaak) inderdaad geschikt om aan de muur te hangen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je gaat googelen, zoek dan zeker ook op het (fout gespelde, maarja) post-sorteerbakken en post sorteerbakken en - niet te vergeten - post sorteer bakken. Ook sorteerVakken wordt wel gebruikt.

Toegevoegd na 5 minuten:
(Bedrijven als Overtoom en andere leveranciers van kantoorbenodigdheden hebben vaak wel de nodige keuze op dit gebied. )