Spreken ze in "Politie op je hielen" in Cockney English?

Zo spreken ze station uit als (staaisjohn en geen steesjen) of I just do it for my own safety (geen seeftie, maar saaiftie)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
use your loaf is cockney language (loaf of bread = head), betekent dus: gebruik je verstand. Cockney is een prachtige taal, maar waarschijnlijk valt het onder "slang"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steesjen en seeftie is Amerikaans.

Het beste antwoord

Ze spreken daar Engels met een typisch Brits accent.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het lijkt wel erg op Cockney inderdaad. Op deze link kun je allerlei soorten Britse (en andere Engelse) accenten horen, ook Cockney:

http://www.youtube.com/watch?v=dABo_DCIdpM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze spreken Engels met een brits accent