Wat zijn de voltooid deelwoorden van 'headhunten' en 'delete' in de Nederlandse taal?

Ik had vandaag een Nederlands toets. Van deze 2 woorden moest ik het voltooide deelwoord opschrijven, zelf had ik 'Gedelete' en 'Geheadhunt' opgeschreven, ik hoorde echter van alle kanten dat dit fout is maar niemand weet het zeker. Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (3)

Gedeletet en Geheadhunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De correcte antwoorden zijn 'gedeletet' en 'geheadhunt'.
Omdat ik uit je vraag opmaak dat je graag zekerheid wil, bij dezen onderstaande site als bron. Hier vind je ook de regels met betrekking tot de vervoeging van Engelse werkwoorden in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon "t kofschip gebruiken