Hoe zeg je in het Frans "bekend zijn van/door"?

Voor een schoolwerk moet ik mijn idool voorstellen (in het Frans, uiteraard) en ik ga de zanger Prince voorstellen. Maar hoe zeg je nu de zin: 'Hij is bekend van liedjes als Purple rain en Nothing compares'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Il est connu pour des chansons comme Purple rain et Nothing compares.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mon point de vue est qu' il est une personne très spéciale et ses vêtements qu'il porte, sont évidemment très speciales.
Amadea
12 jaar geleden
Elise: waarom vraag je dat niet in je vraag? Reacties worden door veel GV-gebruikers niet gelezen. Het is daarom veel slimmer om je vraag uit te breiden!