Kan je gemotiveerder zijn dan gemotiveerd?

Zoals bijvoorbeeld logisch, iets is logisch of het is het niet, het kan niet logischer zijn. Is dit hetzelfde met motivatie of zijn er verschillende maten van motivatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
3.2K

Het beste antwoord

Zeer gemotiveerd. Natuurlijk kun je gemotieerder zijn dan gemotiveerd. Het is net als blij zijn. Dat kan ook op verschillende niveaus. Je bent blij als je 100 euro wint, maar met een miljoen ben je veel blijer. Als je 50 euro kan winnen ben je gemotiveerd. Maar als je met hetzelfde een miljoen kan winnen ben je veel gemotiveerder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met de woorden in je voorbeeld kunt je altijd wel meer zijn. Maar je kunt niet echt zeggen, dit klinkt logischer dan logisch, maar je kunt er wel mee vergelijken, bijvoorbeeld; jouw theorie is logischer dan mijn theorie. Snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
dat wou ik nou net zeggen, ik vind jou antwoord dan ook idd logischer dan zijn redenatie :)
Ja..: fanatiek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Je kunt gemotiveerd zijn, meer gemotiveerd, supergemotiveerd. Motivatie zou je kunnen uitdrukken in een schaal.
Net zoals je lang kunt zijn, langer, of nog langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in gemotiveerd zijn heb je ook ,zoals bijna in alles) verschillende gradaties.Je kunt iets willen,maar ook iets heel graag willen.
Verder heeft gemotiveerd zijn met je persoonlijke opvattingen,persoonlijkheid en opvoeding te maken.Je kunt e.e.a niet los van elkaar zien.