Wie kan mij de correcte tekst van deze reclame in het Zweeds geven?

Er is een reclame van Beter Bed waarin Zweeds wordt gesproken. Ik vind dit een erg leuke reclame en ik zou graag wel eens de Zweedse tekst er van zien (het is al vertaald in het Nederlands). Kan iemand mij deze tekst geven, of weet iemand waar ik de tekst kan vinden?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Kunskapen finns samlade i karlssons boxmadrasser
matrialets höga kvaliteér står för en jätte härligs sömne o vi! för ett jätte lågt pris
lär tjäna karlssons box madrasser du okså!
EH AH TIKIKITÄT mar blötitötö
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef een +, het zal wel kloppen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Amadea
12 jaar geleden
De laatste zin is onzin, daar wordt gewoon op z'n verzweedst Nederlands gezegd "dus retteketet naar beterbed". De eerste zin die in het filmpje gezegd wordt ontbreekt. Dus het correcte antwoord is dit in geen geval....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat boeit dat meneer de schoolvis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mensen jaloers dat ik eerder was ? xD