Hoe schrijf ik een goede motivatie brief voor mijn opleiding?

Morgen heb ik mijn intake gesprek en toelatingstest voor de opleiding mode styling/design. Hiervoor is mij gevraagd een motivatie brief te schrijven. Maar ik heb niet echt een idee hoe en wat. Moeten bijv. al mijn gegeven bovenaan links, of moet ik het gewoon in zinnen vertellen zeg maar. Hoop snel een goed andwoord te kunnen krijgen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.nl/search?q=motivatiebrief

Antwoorden (1)

Beschouw het als een sollicitatiebrief, schrijf op waarom je deze opleiding wilt en maak niet al te lange zinnen (wees kort maar "to de point") De kop kan volstaan met je naam en een foto. Onderaan de brief kan je al je personalia zetten