Hoe vertaal je dit naar het Indonesisch: "Lieve .., Ik leef met je mee en wens je veel kracht en sterkte toe in deze tijd."

Is er iemand die deze zin voor mij in het Indonesisch/Maleis kan vertalen?
Dus niet met de eerste beste online vertaling afkomen, want deze kloppen vaak niet helemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen die deze taal goed beheerst.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
10.7K

Het beste antwoord

"...... tersayang, kita (of: aku) ikut berduka cita dan memohon supaya engkau diberi perlindungan dan kekuatan dalam masa sedih ini. "

Bij de vertaling ben ik ervan uitgegaan dat het een overlijden betreft. Wordt deze zin anderzins gebruikt dan is de frasering anders. laat me weten voor welke gelegenheid.
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beta is ook goed en is gebruikelijk in Ambon. In Bali zegt met Tiang

Andere antwoorden (1)

Nou hier komt ie dan! Sayang, aku turut simpati denganmu, semoga diberikan kekuatan dan kemampuan disaat-saat ini