Wat is skinnydippen?

Ik las het in een tijdschrift en ik vroeg me af wat het was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
33.4K

Het beste antwoord

Naakzwemmen.

Skinny is gewoon naakt dippen in het water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo een minnetje? Dit is gewoon het goede antwoord. Het betekent gaan zwemmen in je nakie. Dat is alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het minnetje ook niet, van mij nog een +

Andere antwoorden (2)

Skinny dipping of naaktzwemmen, de Engelse term klinkt veel zachter dan de Nederlandse. Naaktzwemmen klinkt zo banaal.

Ik hou ervan, ik vind het zalig om mijn lichaam te laten overspoelen door één van de krachtigste natuurelementen. Het frisse water dat je hele lichaam een hele ander dimensie geeft. Ik vind het leuk van het begin tot het einde, van het moment dat ik naar zee stap tot ik druipend terug naar mijn spullen wandel. Het is voor mij misschien wel de ultieme gewaarwording van naaktheid. Rustig rondzwemmen met de vissen die een naakt lichaam in hun territorium heel gewoon lijken te vinden.

Maar telkens ik het doe schuilt er ook een enorme angst in mij. Angst om mijn spullen op het droge niet meer terug te vinden. Ik durf meestal dan ook niet lang in het water te blijven en voortdurend zijn mijn ogen op mijn bezittingen gericht. Er moest maar eens iemand op het idee komen om mijn kleren mee te nemen. Wat moet ik dan? Aan de eerste voorbijganger vragen om een handdoek te lenen? Hij of zij zal in een deuk liggen of misschien heel raar reageren op mijn naakte lichaam.

Ach laat ons maar de gedachten bij het puur genieten van water.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste alinia is een antwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en het hele stuk is een citaat uit een blog,
terwijl het net is alsof het om jezelf gaat.
Naakt zwemmen een familielid van mij noemt het ook bevrijdend zwemmen