Hoe heet een tekening dat je koopt om op een kledingstuk te plakken/naaien indien er een gaatje of vlek op is ?

Mijn zoon heeft een vlek op zijn nieuwe broek die er niet meer uitgaat, ik wil een mooie print erop naaien maar ken de naam niet van zoiets om op internet te zoeken.

13 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

Dat heet een applicatie.

Als je gaat googlen, gebruik er dan ook het woord 'kleding' bij, anders krijg je een hoop software te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja...kon even niet op het woord komen..+je
rubia
13 jaar geleden
thanks :-)

Andere antwoorden (2)

Volgens mij noem je het "strijkstof"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een applicatie inderdaad, of gewoon een opstrijkpatroon. Mocht je nog ideeen zoeken, zie links (de bovenste heeft er veel, en erg leuke!)