Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik iemand die een stukje Nederlands in perfect Thais kan omzetten? Geen Google Translate of iets dergelijks dus.

12 jaar geleden was ik in Thailand en verbleef ik bij een familie die ik nu graag een mooie mail wil sturen. Ik zoek dus een Thaise persoon die heel goed Engels, of beter nog, Nederlands spreekt die de tekst zou willen vertalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op de website onderin heb ik hetgeen U in de extra toelichting- dus van Nederlands naar Thais - laten vertalen en dat ziet er dan zó uit ! ( Uw tekst begint met het cijfer 12 )

12 ปีที่ผ่านมาอยู่ในไทยและฉันอยู่กับครอบครัวของผมและชอบที่จะส่งอีเมลที่ดี ดังนั้นฉันกำลังมองหาคนไทยด้วยดีมากภาษาอังกฤษหรือดีกว่ายังพูดภาษาดัตช์ต้องการแปลข้อความ

GRATIS vertaald :


http://www.elanlanguages.com/nl/online-vertalen/

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je vraag eens op www.buitenlandsepartner.nl. Vast wel iemand die je wil helpen of een adresje weet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mevrouw Supinun Speek-Saichua is een Thaise tolk. Je treft haar gegevens op: http://home.planet.nl/~speek076/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Karnie, ik ken 'n Thaise die goed Nederlands spreekt .Zelf heb ik 'n paar Thai-NL woordenboeken. Als je er nog niet uit bent , laat het dan maar even weten .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zou een grote hulp zijn, mocht ik mijn tekst mogen doormailen aan jou en jij hem door die Thaise willen laten vertalen. Ik kan er wel een kleinigheid voor geven als je dat wil. Maar niet veel, want ik sta zelf zo'n 5000 € in het rood :(
Groetjes,
Kristof

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding