Tekst vertalen en inspreken?

Hallo,

Ik wil graag een engelse/nederlandse tekst vertalen naar het spaans voor een songtekst die ik geschreven heb. Ik heb het natuurlijk al door een vertaal-website heen gehaald maar ik moet zeker weten dat grammaticaal een beetje klopt.
Daarnaast wil ik graag de tekst horen zodat ik weet hoe alle woorden worden uitgesproken zodat ik dat weer kan nazingen.
Weet iemand of daar ook een tooltje voor is? Zo niet, kan iemand goed spaans en wil iemand dit doen voor een eervolle vermelding in het cd-boekje (vanuitgaand dat het nummer ooit eens opgenomen wordt). Het is maximaal iets van 6 a 8 korte regels.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1K

Antwoorden (1)

mijn spaans is niet meer wat het ooit geweest is maar ik heb mijn gramatica boekjes nog. Ik wil best een poging wagen, als je het risico durft te lopen dat ik je meldt dat ik er ook niet uitkom. Je kunt me de tekst dan evt als prive bericht sturen als je hem niet hier op het forum wilt zetten

Toegevoegd na 47 seconden:
PS zet er dan de originele tekst bij dan kan ik even kijken of de vertaling redelijk is
amigo