Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tekst vertalen en inspreken?

Hallo,

Ik wil graag een engelse/nederlandse tekst vertalen naar het spaans voor een songtekst die ik geschreven heb. Ik heb het natuurlijk al door een vertaal-website heen gehaald maar ik moet zeker weten dat grammaticaal een beetje klopt.
Daarnaast wil ik graag de tekst horen zodat ik weet hoe alle woorden worden uitgesproken zodat ik dat weer kan nazingen.
Weet iemand of daar ook een tooltje voor is? Zo niet, kan iemand goed spaans en wil iemand dit doen voor een eervolle vermelding in het cd-boekje (vanuitgaand dat het nummer ooit eens opgenomen wordt). Het is maximaal iets van 6 a 8 korte regels.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

mijn spaans is niet meer wat het ooit geweest is maar ik heb mijn gramatica boekjes nog. Ik wil best een poging wagen, als je het risico durft te lopen dat ik je meldt dat ik er ook niet uitkom. Je kunt me de tekst dan evt als prive bericht sturen als je hem niet hier op het forum wilt zetten

Toegevoegd na 47 seconden:
PS zet er dan de originele tekst bij dan kan ik even kijken of de vertaling redelijk is
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding