Uit welk jaar (of welke tijd) komt dit Alice in Wonderland boek?

Ik heb dit boek gekocht in een tweedehandswinkel, maar er staat helaas niets in over de jaartallen van publicatie. Wel staat er: 'A division of crown publishers, INC, New York'

Zelf heb ik al op het internet gezocht naar dit boek, met weinig resultaat helaas. Heeft iemand informatie over dit boek? Ik zou het supergraag horen!

Picture for question
2 jaar geleden
in: Poëzie
1.5K

Het beste antwoord

Dit boek is verschenen in 1970 bij Avenel Books, New York.
192 pagina's, met 42 illustraties van Sir John Tenniel (1820-1914).
ISBN 0517107252; ISBN 9780517107256.
Op www.abebooks.com te koop, tweedehands, voor 8 dollar. Op eBay 12 dollar. Plus verzendkosten.
2 jaar geleden
Speedylovertje
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden!

Andere antwoorden (1)

Een exact jaartal heb ik niet gevonden. Maar ik heb wel exemplaren gevonden waarvan gezegd wordt dat ze van rond 1975 zijn.