ik heb gedichten, rijmpjes en versjes nodig over 45 jaar getrouwd wie kan dat?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb er echt heel veel nodig!! dus als je er meerdere kent zet dat er dan gewoon bij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Liefde is eindeloos, puur en oprecht Liefde is warmte, liefde is echt Liefde is troost vinden, dicht bij elkaar Liefde is een huwelijk van 45 jaar Het is nu 45 jaar geleden Dat jullie in het huwelijk zijn getreden Dit feit willen wij graag herdenken En jullie dit gedichtje schenken We wensen jullie zij aan zij Nog heel veel jaren er bij Een blik, een woord Een stille wenk Elkaar zo kennen Is een geschenk Al 45 jaar Een getrouwd paar Wij wensen jullie het beste toe En wordt mekaar maar nooit moe Nog veel plezier in jullie verdere leven Waarin jullie elkaar alles geven En samen gelukkig zijn Zonder ziekte en pijn Samen soms de weg wat kwijt Maar nooit meer echt alleen Elk moment, elke nieuwe stap Maakte jullie hechter dan voorheen 45 jaren zijn vervlogen Samen gelukkig, nog altijd Dat wij dit beleven mogen Stemt ons echt tot dankbaarheid Liefde lijkt heel snel te groeien Maar is eigenlijk heel traag Dat weet je pas als je na 45 jaar Nog kan zeggen: "Ik zie je graag" 45 jaar samen Met hoge pieken, kleine dalen Menigeen zou zich gelukkig prijzen Als ze zoveel jaren zouden halen Felicitaties en nog heel veel geluk En natuurlijk een zonnige dag Dat zijn onze wensen Aangeboden met een lach Voor altijd samen, nooit meer alleen Dit is voor eeuwig, dat wisten we meteen Zo van elkaar houden, elkaar zo aanvoelen Dat is wat ze met echte liefde bedoelen Hartelijke gelukwensen Voor een fantastisch echtpaar In goede en slechte dagen En al gedurende 45 jaar Jullie zijn de beste ouders Altijd al geweest Daarvoor onze dank En vier nu maar feest! Niet te geloven, al 45 jaar! Zo snel toch dat de tijd vergaat Nu feliciteren we het Zilveren paar Dat nog midden in het leven staat Tezamen hebben jullie Veel aan ons gegeven Mogen jullie nu nog Mooie jaren beleven Sinds .... Zijn jullie al een paar Even rekenen Dat is al 45 jaar!!

Bronnen:
Eerlijk gekopiëerd

Al 45 jaar getrouwd, O o o o o wat heb ik het benauwd Ik had beter moeten weten, dan had ik nu niet hier gezeten enz.

Altijd is er weer wat anders, zelden zegt ze wat gaat het goed, altijd loopt ze maar te zeuren, woorden heeft ze in overvloed. Er is niet veel wat ik kan doen, altijd heeft ze commentaar, toch doe ik alles wat ze zegt, want ik hou gewoon van haar.

Nu, precies 45 jaar geleden Zijn zij in het huwelijk getreden 45 jaar lang lief en leed gedeeld En elkaar nimmer verveeld. Waar is die tijd toch gebleven Waarin zij zo veel mochten beleven Al vijfenveertig jaar samen geweest Daarom, vandaag groot feest. Dankbaar zullen ze toch zijn Want dit is best wel heel fijn Niet een ieder is dit gegeven Zo lang met elkaar te leven. Van harte gefeliciteerd met deze dag Dat het goed tussen jullie blijven mag Dat God jullie voor elkaar moge sparen Met nog heel veel gelukkige, fijne jaren. 45 jaar.... een hele lange tijd 45 jaar.... geen kleinigheid 45 jaar.... voor en met elkaar 45 jaar... een geweldig paar. Toegevoegd na 2 minuten: Lieve Ouders, 45 jaar geleden gaven jullie elkaar het ja-woord Beloofden jullie elkaar trouw in goede en kwade dagen Waarschijnlijk waren er wel eens dagen met een neen-woord Deze waren zeker minder dan de goede dagen Nu, 45 jaren later is er veel veranderd Toch bleven jullie van elkaar houden Niet alleen de jaren en de haren zijn veranderd Zelfs de plaats van wonen werd niet behouden Het gezin werd uitgebreid met twee dochters Nadien kwamen dan weer de schoonzonen De dochters brachten niets terecht van kleindochters Maar zorgden wel voor vijf kleinzonen Dit alles onder het vele, harde werken Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat Dit ging niet voorbij zonder opmerken Zelfs voor de kleinkinderen was er nog plaats Na 35 jaar van hard werken en zwoegen Kwam de tijd om afscheid te nemen van de sleur Er kwam een tijd waar we allen om vroegen De tijd om te genieten en geen gezeur Er werd tijd gevonden om medemensen te helpen Zich in te zetten voor het plezier van anderen Ook al wordt het tijd dat wij soms jullie helpen Toch blijven jullie zich verder inzetten voor de anderen De gezondheid heeft ook zijn tol geëist Maar vergeet niet iedere leeftijd heeft zijn charme Weet dat jullie je niet meer moeten bewijzen Geniet dus maar van alles en de aangeboden warmte Hopelijk kunnen wij bij jullie nog vaak langskomen En zijn wij over 5 jaar terug samen om jullie gouden feest te vieren Toegevoegd na 5 minuten: Natuurlijk kun je zelf wat aan de tekst veranderen. Succes !!

Bronnen:
http://www.gedichten-freaks.nl/210695/
http://www.gedichtensite.nl/index.php?opti...

OH, WAT HOUDEN ZE VAN ELKAAR EN DAT AL 45 JAAR! SOMS WAT MEER EN SOMS WAT MINDER, DAARVAN HEBBEN ZIJ GEEN HINDER, KOM MAAR SCHAT, GEEF GAUW EEN ZOEN IK ZAL HET ECHT NOOIT,NOOIT MEER DOEN HEBBEN ZE ZICH DAN GEKUST, IS HET VUUR NOG NIET GEBLUST, EN MET NÒG EEN DIKKE PAKKERD, WORDT HET VUUR WEER AANGEWAKKERD, ZOVEEL HOUDEN ZE VAN ELKAAR EN DAT AL 45 JAAR! Toegevoegd na 14 minuten: Iedereen die mag het weten en die moeten nooit vergeten, dat dit hooggeachte paar, nu al 45 jaar, samen, nog niet is versleten. Dus hoort,hoort, hoort, en zegt het allen voort, dat dit hooggeachte paar, nu al 45 jaar, samen, nog niet zijn verstoord. Deze lieve, lieve mensen, met een liefde zonder grenzen, hoef ik verder niets te zeggen hoef ik niets meer uit te leggen, dan alleen geluk te wensen

Bronnen:
eigen verzinsel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100