Hoe kom ik aan de Nederlandstalige vertalingen van alle songs van Leonard Cohen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Poëzie
1.3K

Antwoorden (1)

Dat is veelal een kwestie van google gebruiken en met de juiste zoektermen "op jacht" gaan.
Hier heb je al vast een beginnetje :
http://www.google.nl/webhp?rls=ig#sclient=psy-ab&hl=nl&rls=ig&site=webhp&source=hp&q=teksten+songs+vertaling+leonard+cohen+&pbx=1&oq=teksten+songs+vertaling+leonard+cohen+&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=1978l25705l0l27641l40l30l0l8l8l1l600l4867l10.18.5-2l38l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c93da790efdad11&biw=1093&bih=514

vrgr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dakuwel voor het antwoord en je moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor. Maar dit is slechts een beginnetje. Je kan natuurlijk ook via google zoeken op Leonard Cohen, naam nummer, en dan "lyrics" erbij. Dan krijg je sowieso de originele engelse tekst. Vervolgens kan je dan gericht zoeken of er toevallig een goede nldse vertaling voorhanden is of de tekst grofweg door google vertalen gooien. Maar dat zijn meestal toch wel heel grove vertalingen van die veelal subtiele teksten van maistro Cohen.
Goede keus trouwens en geniet van de mooie teksten en muziek.
vrgr