Waar zijn alle dode mensen gebleven van bijv. Een eeuw geleden?

Waar zijn al onze doden gebleven van de afgelopen eeuwen ? Wel worden mensen die veel geld hadden op gegraven . Maar waar is het gewone volk . De mensen die bijv.arm waren of ziek

een jaar geleden
5.1K
ronron1212
een jaar geleden
Waarom zouden rijke mensen worden opgegraven?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Je zou wat kunnen opzoeken over Tartarië en de 'mud flood'.

Antwoorden (2)

De beenderen worden in een knekelgraf gedaan.
een jaar geleden
De meeste graven worden na verloop van tijd geruimd; alleen beroemde graven enof die van rijke mensen blijven liggen. De meeste van deze graven zijn leeg, in de zin dat de botten inmiddels zijn verteerd.
een jaar geleden