Weet iemand waar dit hofje is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15.5K
paulos
3 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_hofjes_in_Nederland Hier is een lijst van alle hofjes in Nederland, voor zover het volledig is. Vooral in Haarlem zijn er hofjes die er op lijken. Let op de voordeuren naast elkaar. Twee ruitjes boven de deuren. Kapellen schuin boven de voordeur vanaf de dakgoot tot halverwege het dak en de gaten in de schoorsteen. Uiteraard kan het ook fantasie zijn of herkent iemand de klederdracht.
Amadea
3 jaar geleden
Wat ook kan helpen bij de zoektocht is de vermelding van de signatuur rechtsonder. Welke naam staat daar, @lborgstijn?
paulos
3 jaar geleden
Hallo @iborgstijn, is het wellicht ondertekend door 'Jac. van Rossum'?

Antwoorden (1)

Op Facebook reageert men:
Toen ik het zag dacht ik.....lijkt het begijnenhofje in Elburg wel.

&

het lansink hengelo