Wie kan mij met "zekerheid" zeggen wat in de stempel bestaat/ of betekend van deze vaas?

Ik kan deze kopen maar weet de waarde er niet van.
Het is een stelletje van twee vasen

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zou dit dan een Famile Rose vaas kunnen zijn.
Amadea
4 jaar geleden
Wij kunnen niet zien om wat voor vaas het gaat. Dan zou je een foto ervan naar een afbeeldingensite moeten uploaden, en dan de jpeg-link daar naartoe aan je vraag toevoegen. Want er kan maar één plaatje bij een vraag of antwoord.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik weet niet hoe dat moet.
Ik heb wel 2x foto's van de vaasjes
Amadea
4 jaar geleden
Dat gaat heel gemakkelijk met https://www.mupload.nl/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hier de foto
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
lukt me toch niet

Antwoorden (1)

Dat is het Qianlong Nian Zhi merk met vier karakters. Dit merkteken zou uit de jaren vijftig van de vorige eeuw kunnen komen. Maar het werd ook vaak gebruikt in de zestiger en zeventiger jaren op in Hongkong of Macau gefabriceerd porselein.
Amadea
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+Zag het eerst even niet, maar met een slag gedraaid, en de aanname dat bij zowel het ene als het andere merk wat vervaagd is neem ik nu ook aan dat dit kloppend is. Heb ze even naast elkaar gezet:
Links vrager, rechts van jouw link:
https://i.ibb.co/mhzpw2z/lqqyugewswqv.png