Ze hebben met het hele gezin (5 kinderen) zelfmoord gepleegd. Ze dwongen hun kinderen zelfmoordpillen te nemen. Dus geen afstammelingen. Kijk ook de film Der Untergang. Hier komt dit onderwerp in voor.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, 6 kinderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, 6 kinderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, 6 kinderen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit klopt niet. Uit een eerder huwelijk had ze nog een zoon die Harald Quandt heette. Deze trouwde met Inge Bandekow en zij kregen vijf dochters waarvan er waarschijnlijk nog 4 leven en ook weer nakomelingen hebben. Hoeveel dat er zijn is waarschijnlijk alleen met veel onderzoek uit te vinden. http://en.wikipedia.org/wiki/Harald_Quandt
Snuffel
11 jaar geleden
Oh, dat wist ik niet. Goede aanvulling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nog een correctie, Snuffel: de kinderen hebben geen zelfmoord gepleegd. Magda heeft haar kinderen vermoord.