Wat is het verschil tussen deze 2? Zie engelse vraag

What is the difference between a Relief work and a 3D statue

Toegevoegd na 12 minuten:
In nederlands betekent het :
Wat is het verschil tussen een opluchting werk en een 3D-beeld
Dat is dus een hele rare zin

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik zou graag weten of iemand het verschil weet tussen deze twee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap je de vraag zelf niet? Als het voor je huiswerk is zou ik het dan gewoon in de klas vragen.
Amadea
12 jaar geleden
Vertaal het nou eerst eens in het Nederlands, dan voldoet het aan de richtlijnen van GV!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nederlands omzetten is moeilijk want relief heeft meerdere betekenissen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Engelse relief betekent in dit geval: reliëf.

Het beste antwoord

Volgens mij is een relief work een werk in reliëf, verheven dus, of juist verdiept. Een 3D statue is bijv. een standbeeld.

Toegevoegd na 17 minuten:
Als je googelt (op afbeeldingen) 'relief work', dan zie je precies het soort kunstwerken (in reliëf) zoals ik bedoel. Mijn antwoord moet dus echt wel het juiste zijn. (Zie bron.)