Hoe lang duurde de strijd tegen Haarlem ??

Het is een vraag over geschiedenis. Hij gaat zo:

De Spaanse belegering van Alkmaar duurde maar een week of zes. Hoe lang duurde de strijd om Haarlem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek het op in je boek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat al gedaan maar niks te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent gs aan het maken niet waar? weer een vraag erover! ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat huiswerkvragen tegen de richtlijnen waren.(?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry maar ik kom er echt niet uit ;p al 5 keer de tekst gelezen maar nee.. dus vandaar 2 vragen over gs hahaha.

Het beste antwoord

als je het beleg van haarlem bedoeld: zo een half jaar, zie bron